KOLAC SA TRESNJAMA(jagodama,visnjama)

Odlican recept sa bloga LoveAffair,nesto nabrzaka a tako ukusno, autorka je pravila sa tresnjicama posto je nasa tresnja mlada i jos uvek nedaje plodove a kako jos imam domacih jagoda u basci ja sam odlucila da ovaj kolac napravim sa jagodama.Malu sam samo promenu napravila u kori.U pola smese za koru sam dodala kasiku kakaa i izlila u tepsiju,posula preko zuti deo kore i pobacala jagode.Mislim da bi bio odlican da se napravi i sa malinama ili visnjama.Kolac sam pekla u velikoj tepsiji od rerne.... 

KORA: 4 jaja,150 g secera,1 kasika vanilin secera, 200 g griza, 200 ml kiselog pavlake, prstohvat soli, 500 g ociscenih tresanja,secer u prahu ( za posipanje)...........
Pjenasto izradite zumanjke sa secerom i vanilija secerom. U bjelanjke dodajte malo soli te izradite snijeg. U smjesu od zumanjaka dodajte kiselu pavlaku i griz te promijesajte. Rucno umijesajte snijeg od bjelanjaka.
Istresite smjesu u kalup premazan margarinom i posut brasnom ili oblozen masnim papirom, te poravnajte. Po smjesi razbacajte tresnje koje ce tokom pecenja polako same uronuti u biskvit.
Pecite 30-35 min na 190C.
Ohladite i pospite secerom u prahu.

Primjedbe

Popularni postovi