JABUKE U PUDINGU OD CIMETA......



Kod nas vec par dana traje berba i prodaja jabuka iz naseg vocnjaka,tako da sam ja pocela polako sa isprobavanjem nekih novih receptica od jabuka.Ovaj kolac je fantastican,kremast,socan dok sam ga pekla celom kucom i dvoristem se sirio miris cimeta koji ja obozavam.Jos prosle godine sam ga prepisala u svesku a receptic je od lynde sa Kulinarike....
SASTOJCI:

BISKVIT:

4 jaja
200 grama brašna
180 grama rastopljenog margarina
150 grama šećera
2 vanili šećera
2 kasicice praška za pecivo
2 kasike kakaa
3 jabuke
3 kasike soka od limuna

KREMA:

2 pudinga od vanile
700 ml mleka
6 kasika šećera
1/2 kasicice cimeta

Jabuke izrežite na kockice pa ih pospite limunovim sokom i kasikom šećera.

Penasto mikserom izmiksajte jaja sa šećerom pa dodajte rastopljeni margarin, brašno i prašak za pecivo.

Podelite na dva dela pa u jedan dodajte kakao i 2-3 kasike mleka.

U podmazanu tepsiju veličine 20x30 cm stavite prvo žuti deo.

Jabuke rasporedite po žutom biskvitu.

Puding koji ste skuvali i u njega dodali cimet, lagano rasporedite po jabukama.

Po pudingu rasporedite crni deo i pecite na 170 stepeni oko 40 min.

KOLAC NEMORATE PRELIVATI COKOLADNOM GLAZUROM A NI SECEROM U PRAHU I OVAKO DELUJE JAKO ZANIMLJIVO.

Primjedbe

Popularni postovi