ZAROBLJENO SRCE.....


Kako ulazimo u mesec februar,blizi nam se i dan zaljubljenih.Evo jedan brz,fantastican,simpatican receptic da obradujete vasu drugu polovinu.Pravila sam ga po Minjinom receptu i stvarno je fantastican kolac,mi smo vec sve pojeli,ali ja nebih bila ja kada nebih nesto propustila.Kada sam pocela da pravim kolac shvatila sam da sam zaboravila kupiti cokoladu a kako mi se nije dalo ici u prodavnicu u testo sam dodala kasicicu kafe i malo cimeta.
Srce:
120 g mlevene plazme
60 g mlevenih oraha
80 g šećera u prahu
70 ml soka od pomorandže
crvena boja za kolače
Komisbrot:
1 jaje
180 g šećera
1 vanil šećer
200 ml mleka
100 ml ulja
250 g brašna
½ praška za pecivo (6 g)
50 g rendane čokolade
SRCE: Sjediniti keks, orahe i šećer. Dodati sok, umesiti smesu zatim dodati boju. Ostaviti 30 minuta u frižider. Kada se smesa prohladila, staviti smesu između dva celofana i oklagijom razvući na 1 cm ili deblje. Modlicom vaditi srca i slagati jedno na drugo. Srca ostaviti u frižider da se stegnu, takođe 30 minuta....KOMISBROT: Izmiksati jaje, šećer i vanilu zatim dodati mleko i ulje. Sjediniti brašno, prašak za pecivo i čokoladu zatim dodati prethodnoj smesi. Promešati da se smesa ujednači.

Polovinu smese sipati u kalup veličine 11 x 21 cm koji smo prethodno podmazali margarinom i posuli brašnom. Sastaviti sva srca zatim ih staviti u kalup preko sredine,tako da im spic srca bude prema dole a onda izručiti i ostatak smese.Dok sipate smesu pridrzavajte srca da vam se prilikom sipanja neiskrive ....Peći u zagrejanoj rerni na 180 °C oko 60 minuta, a zadnjih 15 minuta pokriti papirom za pečenje. Ostaviti da se prohladi u kalupu zatim izvadi i ostaviti da se skroz ohladi na rešetki. Najbolje bi bilo da se seče tek nakon par sati, da i sredina bude skroz hladna, da srce ne bi bilo gnjecavo.Posuti secerom u prahu.

Primjedbe

Popularni postovi