SIPANA PITA OD VISANJA........



Pre par dana sam pravila ovakvu pitu ali sa jabukama ,mnogi su me pitali kakva bi ova pita bila sa visnjama tako da sam morala da probam i napravila sam je posto smo mi ljubitelji kolaca i torti sa visnjama.Verujte mi na oko mozda i ne izgleda nesto ali je puno ukusnija barem meni i mojima od one sa jabukama........

MERA JE CASA OD 2 DCL....

 SUVI SASTOJCI; 2 čaše brašna, 2 čaše pšeničnog griza, 1 čaša šećera,1 prašak za pecivo...
MOKRI VOCNI DEO: 900 gr visanja , 2 vanilin šećera,cimet,1 čaša šećera,3/4 čaše ulja ....

Prosijte brašno sa praškom za pecivo, dodajte griz i šećer.Sve to zajedno kasikom dobro izmesati.


Visnje izvaditi iz zamrzivaca i ostaviti ih da se otkrave u jednoj placticnoj ciniji,nemojte da im cedite sok pošećerite ih, stavite vaniliju, cimet i ulje. Izmješajte dobro tako sto cete ih gnjeciti rukama da se izmrve i puste jos soka.

U tepsiju 20x30 cm stavite papir za pečenje. Suvu smjesu podelite na 3 jednaka dela, a visnje na 2 dela. Na papir za pecenje prvo sipajte prvi deo suve smese, poravnajte ju da bude po celoj tepsiji jednaka, na nju rasporedite pola visanja i dobro ih poravnajte. 

Zatim po visnjama posipajte ravnomjerno drugi deo suvog sastojka, zatim na njih opet visnje i na kraju završite sa suvim sastojcima.Sa sokom od visanja koji vam je ostao poprskajte lagano odozgo kolac,pospite malo kristal secera i stavite u rernu na 180 stepeni oko 40 minuta da se peče.
 Kad je pita pečene, ostavite ju da se malo prohladi...
Kada ga izvadite iz rerne gornja korica ce biti malo tvrda i puckace dok se sece ali kada odstoji 3-4 sata bice jako meka i socna,prosto savrsena.....

Primjedbe

Popularni postovi