SLADOLED OD VISNJE I KAFE

Uovim letnjim danima najbolje je ruckati domaci sladoled,svi ga vole i stari i mladi a najbrzi je desert i sto je najbitnije nema pecenja kora i kuvanja filova po ovoj vrucini.
Posto se jaja koriste sirova najbitnije je da nadjete proverenog proizvodjaca ....
godinama sam pravila sladoled po jednom drugom receptu koji sam uzela od moje mame a ona ga dobila od drugarice,ali kada sam videla slike sladoleda sa bloga RECEPTI IZ MOJE BILJEZNICE autorke Snjezane Cetine morala sam da ga probam i odusevila se ja sam pravila kombinaciju kafe i visanja a ovih dana cu isprobati i neke druge ukuse.....

POTREBNO JE:5 bjelanjaka
10 kasika kristal šecera
5 žumanjaka
5 dl slatke pavlake
2 vanilin šecera...


Istuci bjelanjke u cvrsti snijeg dodavajuci kasiku po kasiku šecera. 
U snijeg dodavati jedan po jedan žumanjak i miksati dalje dok ne potrošimo sve žumanjke.
U drugoj zdjeli umutiti slatku pavlaku sa vanilin šecerom (bez kremfixa i slicnih
ucvršcivaca)ali paziti da ne bude previše izradjen, neka bude cvrst ali kremasto cvrst, dalje nemojte miksati. Zatim slatku pavlaku dodati u smjesu od jaja i dobro izmiješati.
Na kraju staviti aromu po zelji ili voce ja sam u pola dodala 1 kasicicu kafe a u drugu polovinu 100 gr mlevenih visanja, paziti da se dobro izmiješa tako da bude jednolicna boja na vrhu i na dnu zdjele
.Staviti u plasticnu posudu i odmah u zamrzivac.

Primjedbe

Popularni postovi