AROMATICNE ZVEZDE


Zvezde po Minjinom receptu,evo kako sam ja jos iskoristila moju platnu karticu,obavezno uduplajte meru posto ce vam planuti za trenutak,od ove mere ja sam dobila 9 zvezdica......

Potrebno je:

350 gr brašna
25 gr svežeg kvasca
1 kašičica šećera
1 kašičica soli
200 ml mleka
100 ml ulja
1 kašika sitno seckanog peršuna
6 češnja belog luka
krupna morska so

Luk i peršun sitno iseckati, preliti sa uljem i ostaviti na stranu. U mlako mleko staviti šećer,so, kašičicu brašna i kvasac i ostaviti da nadođe. U mleko sa nadošlim kvascem dodati brašno i zamesiti testo. Testo pokriti sa čistom krpom i ostaviti 30 minuta da narasta. Naraslo testo premesiti i odkidati loptice od testa. Od svake loptice napravite zvezdu uz pomoć kartice, a karticu pre upotrebe dobro operite.
Karticu prvo pobrašnite, a onda pritisnite užu stranu u testo skroz do kraja.

Izvadite karticu i sa rukama raširite mesto gde je kartica prošla.

Ponovo pobrašnite karticu pa je za 1/3 zarotirajte u odnosu na prvi put i ponovo utisnite karticu skroz do kraja.

Ponovite postupak širenja testa tamo gde je kartica prošla.

I treći put utisnite karticu i ponovite postupak širenja, a zatim testo izvrnite, tako da unutrašnji deo bude spoljni. Zvezde složite na pleh obložen papirom za pečenje, premažite sa polovinom smese(ulja, belog luka i peršuna) koju ste pre toga napravili i ostavite da odstoje 20 minuta.

Peći u zagrejanoj rerni na 200 °C oko 10 minuta,a onda izvadite pleh i premažite ostatkom preliva, pospite sa krupnom morskom solju i vratiti u rernu da se peče još 7-8 minuta.

Primjedbe

Popularni postovi