SLANE GRICKALICE


Nedavno mi je komsinica od koje nosim mleko i onda sama pravim sir i mileram rekla kako ona pravi slane keksice sa tim domacim mileramom i morala sam da ih isprobam.
Odusevili smo se.
Da vas nebi zbunilo u testo neidu ni jaja a ni prasak za pecivo ili kvasac.
Mileram ako slucajno nemozete naci u prodavnicama zamenite kiselom pavlakom........

POTREBNO JE:2 margarina sobne temperature,2 case od 200 ml milerama,2 kasicice soli,oko 1 kg brasna prosejanog tip 400.....

U plasticnu zdelu staviti margarin i sol i rukama ga vrlo malo izgnjeciti u njega dodati mileram i rukama lagano gnjeciti da se margarin i mileram ujednace.
Polako u to dodavati prosejano brasno i rukama umesiti lepo homogeno testo(mozda vam nece otici celi kg. brasna a mozda ce otici i malo vise,to sve zavisi od brasna a i od gustine milerama).
Testo odmah razvijte na pobrasnjanom stolu na debljinu od 3 - 5 mm. vadite zeljene oblike,kockice,stapice(KAKO NAM SE BLIZI DAN ZENA JA SAM IH VADILA U OBLIKU  )....
Slazite ih u tepsiju,premazite jajetom i pospite po zelji zacinima (ja sam neke posula crvenom mlevenom paprikom,neke susamom,zrnima maka).
Odmah ih pecite na temperaturi od 200 stepeni da porumene.

Primjedbe

Popularni postovi