KIFLICE SA PIVOM

 
Kako se blizi slava sv. Nikola dobro ce vam doci recept za ove posne kiflice sa pivom.
Ukus im je prosto fantastican a i lepo ce izgledati na tanjuru sa ostalim kolacicima.
Mi smo ih za cas smazali ,jako su mi se dopali tako da cu ih praviti i mami za slavu.
Mozete po zelji da ih valjate u orahe,kokos,lesnike....
Receptic sam pronasla na fantasticnoj stranici JA U KUHINJI....
Stavila sam vam original recept... 

Potrebno je:
(za 2 pleha)
200 g mekog brašna
200 g oštrog brašna
pola kesice praška za pecivo
200 ml ulja...
100 ml piva...
SIRUP:200 g šećera
100 ml vode
1 zvezdast anis,šipka vanile, šipka cimeta (vi stavite po zelji sta volite)
ZA VALJANJE:
200 g mlevenih oraha......
Način pripreme:U činiju za mešanje stavila sam obe vrste brašna i prašak za pecivo. Sve sam dobro promešala pa dodala ulje i pivo i zamesila testo. Prekrila sam ga providnom folijom i ostavila na oko pola sata u frižider a u međuvremenu sam napravila sirup.
Priprema sirupa: U šerpicu sam stavila šećer, vodu i začine pa kuvala 10-ak minuta na laganoj vatri od kako je provrilo..... Pravljenje kiflica: Dva pleha sam obložila papirom za pečenje i ređala kiflice koje sam pravila tako što bi odkinula malo testa, umotala rukama kao "glistu" a onda savila u oblik kiflice.
Rernu sam zagrejala na 180 stepeni, stavila sam oba pleha, uključila program ventilatora i pekla 15-ak minuta.
Još vruće kiflice umakala sam u pripremljen sirup a zatim u mlevene orahe.

Primjedbe

Popularni postovi